четвртак, 25. јул 2013.

Za sve one koji se pitaju odakle ovako genijalano-odvratan naziv bloga.

Blogu sam odlučio dati ovakav naziv nakon što sam uočio neobičan fenomen, prilikom kog moj mozak (a kasnije sam načuo da to i drugi mozgovi rade) ciklično, svakog mjeseca, izbaci poneku misao vrednu pisanja, koju sam, kako pretpostavljate nazvao Menstruacija uma. Jedan moj drug je zapazio da se njegove menstruacije uma ne pojavljuju ukoliko ga, kako on kaže "Jebu u zdrav mozak", mada to nije sasvim siguran podatak. Čudna stvar je da vrijeme kada počinje klimaks uma prilicno varira i potpuno zavisi od pojedinca (neki se čak i rode sa njim, no to su, hvla Bogu, prilično rijetki slučajevi). Upravo zato moj savjet vam je da svoje menstruacije uma zabilježavate ma koliko vam glupo izgledale, jer nikad ne znate kada ćete postati zrtva nemilosrdnog klimaksa uma. Ukoliko neku vašu menstruaciju ocjenite kao vrijednu, budite slobodni podjeliti je sa nama na mail - zagorich@gmail.com.

Нема коментара:

Постави коментар